Pracownia Łagodzenia Stresu i Nawrotów

pracownia-png

Witaj! Jestem Ci bardzo wdzięczny za zainteresowanie moją stroną. Pozwól, że na początek przedstawię się. Nazywam się Jacek Chmielewski jestem psychologiem, specjalistą psychoterapii uzależnień, nauczycielem MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction). Zawodowo zajmuję się psychoterapią uzależnienia od seksu, alkoholu oraz treningami łagodzenia stresu i nwrotów MBSR i MBRP. Mogę pomóc Ci być bardziej tu i teraz dzięki medytacyjnemu treningowi uważności opracowanemu na Uniwersytecie Medycznym w Massachusetts. Przynosi on liczne korzyści prozdrowotne. Zapraszam Cię już dziś na:

 

Trening Łagodzenia Stresu – MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction). Został opracowany przez prof. Johna Kabat Zinna na Uniwersytecie Medycznym w Massachusetts.

Trening Świadomego Zdrowienia MBRP (Mindfulness-Based Ralapse Prevention). Został opracowany przez prof. G. A. Marlatt’a w Addictive Behaviors Research Center Universty of Wshington.

Indywidualna Psychoterapia Uzależnienia od Seksu w oparciu o Mindfulness.

Indywidualna Psychoterapia Uzależnienia od Alkoholu w oparciu o Mindfulness.

Efektem MBSR (MIndfulness Basic Stress Reduction) jest większe poczucie szczęścia, zmniejszenie się poziomu lęku, wyczerpania oraz ryzyka wystąpienia nawrotu depresji i uzależnienia. Badania naukowe pokazały, że stosowanie MBSR powoduje redukcję częstotliwości występowania nawrotu depresji, lęku oraz zmniejszenie intensywności głodu uzależnienia. Praktyka MBSR owocuje zmniejszeniem lęku, depresji, stresu, drażliwości i poprawia ogólny stan zdrowia, z drugiej strony polepsza pamięć, samopoczucie, kreatywność i poziom szczęściaZapewne zastanawiasz się nad tym, czy aby są to obietnice, które mają pokrycie w rzeczywistości? Odpowiedź możesz znaleźć w książce oraz własnym doświadczeniu, jeżeli poddasz się, krok po kroku ośmiotygodniowemu programowi uważności – mindfulness, przedstawionemu w tej książce wraz z płytą CD do samodzielnej praktyki.

Badania kliniczne pokazują, że terapia poznawcza oparta na uważności (MCBT) zmniejsza o połowę ryzyko wystąpienia epizodu nawrotu ciężkiej depresji. Metoda ta jest równie skuteczna, co leki antydepresyjne, a co najważniejsze nie ma skutków ubocznych. Jak pokazały liczne badania trening uważności w sposób pozytywny wpływa na wzorce działania mózgu zmniejszając lęk, stres, depresję i drażliwość. Osoby, które regularnie praktykują rzadziej chodzą do lekarza, mniej czasu spędzają w szpitalach, mają lepszą pamięć, wzrasta ich kreatywność, podnosi się ich dobre samopoczucie oraz poziom szczęścia. Inne badania pokazały, że uważność osiągana dzięki medytacji powoduje znaczny wzrost pozytywnych emocji, co bezpośrednio przekłada się na dłuższe i szczęśliwsze życie. Ponadto osoby takie mają lepsze i bardziej satysfakcjonujące związki. Medytacja również pozwala skutecznie zmniejszać nadciśnienie i chroniczny ból oraz walczyć z poważnymi problemami zdrowotnymi, takimi jak nowotwór złośliwy. Znacznie zwiększa odporność, a nawet osłabia uzależnienie od alkoholu i narkotyków.

Autorzy przez wiele lat pracowali nad odpowiedzią na pytanie: dlaczego tak wiele rzeczy w życiu wiąże się z szaleńczą gonitwą, lękiem, stresem i wyczerpaniem? Dzięki zastosowaniu metod, znanych już od starożytności, znaleźli odpowiedź na te pytania. Dzięki tej książce możesz wypróbować tę metodę w praktyce. Wymagać to jednak będzie od ciebie regularnej praktyki i poświęcania codziennie, przez co najmniej 8 tygodni, codziennie na ćwiczenia mindfulness. Jeżeli chcesz doświadczyć dobrodziejstw uważności i zerwać z automatycznym działaniem, możesz spróbować tej prostej i skutecznej metody.

Jacek Chmielewski

zd4 (533x800)